reklama

O mobiloch

Matne si spomínam na dobu,keď bol mobil raritou.Nebolo bežné,že človek prechádzajuci okolo vás,riešil,pracovný,osobný či iný problém s telefónom na uchu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Dnes je to celkom inak.Kto si dnes vie život bez mobilu predstaviť?

Napríklad:

Zbadáte v bare,či kdekolvek inde sympatickú slečnu,prípadne pani a prvotný cieľ je jasný.Ziskať jej telefónne číslo.Žiadny strach,že ak zavoláte zdvihne to jej priatel,manžel prípadne aj jej rodič...Skrátka nikto,komu by ste museli vysvetlovať kto ste a prečo voláte.A ak náhodou?No a čo.Zložiť a napísať esemesku.Aké jednoduché.

Alebo:

Maželka vám na sobotný nakúp napíše lístok čo treba kúpiť a vynechá niečo dôležité.Nevadí!Vezme mobil,vyťuká vaše čislo:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

-"Miláčik,kde si?"

-"V tescu"

-"Kúp aj mlieko,zabudla som napísať na lístok"

Vy kúpite mlieko a žena ešte aj vie,kde práve ste.Užasné,nie?

Pamätám si keď si prvý mobil kúpil moj otec.Zarputilo sa bránil,no bola to len otázka času.

"Ja mobil nechcem,načo mi bude?Aby ma stále ktosi otravoval?Ved v kancelárii mám telefón..."

Doteraz sa na vetách tohoto typu skvele bavím,zvlašť keď vidím,ako s "ním"vychádza z toalety.(dobre,trochu preháňam,no má ho stále pri sebe)

Ale ja som úplne rovnaký,ak nie aj horší a nemýslím,že to je preto,lebo sme rodina.

Nebyť mobilu,nemám dnes svoju lásku.Je totiž (zatial?) vydatá a bohužial nie za mňa.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A tak od rána cvrlikaju mezi nami aspoň esemesky:

"Ahoj Milacik,ako sa sa vyspinkal,hm?vcera sa mi nedalo,lebo ma stale sledoval,xybas mi" 

Keď sa dá telefonujeme.Neverili by ste,co všetko sa dá robiť cez mobil.Varíme,upratujeme,žehlíme,kontrolujeme domáce úlohy...Všetko cez mobil,lebo vraj to zatiaľ inak nejde.Jasné,naživo,je naživo,ale ,keď to nejde?

Dokonca sme sa raz mobil milovali.Ale to napodiv ide aj bez mobilu.

Uz som si aj zvykol,že do práce chodím len preto,aby som zaplatil telefónne účty.Robím pätnásť dní mesačne,od rána do noci a väčšina mzdy ide na telefónny účet.Všetci sa mi čudujú:"Čo ti šibe?"a tukajú si na čelo...na a čo?Každý vzťah vyžaduje obete,no nie?A ak sú to len prachy...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Priznám sa však,že niekedy som voči tomu tretiemu v našom vzťahu nevďačný.

Už mi to lezie na nervy!Všetko len cez mobil!-kričím si sem-tam a nabubralo vymýšlam ako sa s ňou stretnúť.

Ranná pusa cez esemes,pusa na dobrú noc-cez esemes.Sakra ja chcem vedľa nej naozaj zaspávať!!!

Minule som ho,chudáka,šmaril aj o zem.Viem,nemôže za to,no kto si to má odniesť?Ja sa o zem hádzat nebudem,to bolí...

Ale asi sa na mňa nehnevá,lebo mi práve jedna prišla.Jupí!

Musím odpísať,sorry:-) 

Števo Eliáš

Števo Eliáš

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu